Poker Online

Di Ganggu Roh Gentayangan


Di Ganggu Roh Gentayangan

Cerita Tengah Malam - Cerita ini berawal setelah insiden satu orang wanita mati dibunuh kerana ditikam serta diketar. Serta yang lebih memilukan mayatnya didapati tanpa ada seurat benang juga yang menempel di tubuhnya.
Baca Juga : Kisah Nyata Gangguan Setan Laut
Menurut narasi yang dikatakan, Wanita ini dibunuh oleh suaminya sendiri kerana cemburu. Oleh kerana itu, disebutkan roh wanita ini seringkali disaksikan merayau-rayau, peluang untuk tuntut bela atas kematiannya.

Ada banyak cerita yang dikisahkan oleh orang kampung yang sudah terganggu oleh roh wanita yang disebutkan tidak tenang. Jom saling kita turuti ceritanya.

Narasi 1.

Sewaktu hayatnya wanita itu seringkali menempatkan kunci tempat tinggalnya di dalam rumah jiran klau nak kemana saja kerana malas nak bawa serta kunci itu. Nak jadikan narasi beberapa waktu setelah kematiannya, jiran wanita itu terdengar bunyi ketukan di pintu tempat tinggalnya disertai dengan suara wanita memanggilnya. “Akak saya ni kak…saya hadir nak ambikl kunci…heee heehee”. Esoknya ia terus geser rumah.

cerita 2
Slot Game Indonesia
Si mati adalah anak bongsu dalam keluarganya, jidi ia benar-benar manja dengan ibunya. Setelah kematian serta proses pengebumian usai. Orang kampung bergotong-royong bersihkan tempat dimana mayat wanita itu didapati. Nak jadikan narasi setelah kematian wanita itu, ibunya tetap duduk termenung di dapur tempat yang tetap mereka sempatkan waktu bersamanya.

Mendadak ibu si mati dengar seperti ada suara menangis serta suara sama-sama tidak tumpah dengan suara anak perempuannya. “huuuuu huuuuu huuuuuu…” Serta entahlah bagaimana si ibunya menanyakan “kenapa menangis ni dik” kemungkinan ibunya terlupa anaknya telah wafat. Suara itu menjawab “ibu….adik sakittt ibuu…huuu pedihh ibu.. tolong adik ibuu” sekalian menangis-nangis

Narasi 3

Kisahnya pada satu malam, ada dua orang pemuda diperjalanan untuk pulang ke tempat tinggalnya. Diperjalanan itu pemuda A menanyakan pada pemuda B “Kau nak lihat tidak rumah wanita yang mati terkena selesai tu?” Saat si pemuda A menunjuk rumah si mati pada pemuda B, mendadak ia ternampak wanita kenakan pakaian koyak rabak dengan rambut mengerbang benar-benar di dalam rumah di mati itu.